kata-kata teman sejati

kata-kata teman sejati

Khamis, 6 Januari 2011

Cerita Saya

Assalamualaikum w.b.t....

  Nama saya Siti Nur Raudhah Binti Aminordin..Kawan2 saya pnggil Raudhah, Odah dan Siti..Umur saya 20 tahun..Saya tinggal di Temerloh..Tempat lahir saya di Hospital Besar Kuala Lipis..Tarikh Lahir saya 04/10/1991..Saya mempunyai 6orang adk beradik..Saya anak ke 5 dari 6 orng adik beradik..3 kakak 1 abang dan seorng adik perempuan..Makanan kegemaran saya ialah masakan mak.minuman saya suka teh'o ais..

  Saya baru jer abis belajar Kolej Pertanian di Melaka dalam bidang Pemprosesan Makanan..Saya bercadang untuk melanjutkan lagi pelajaran saya supaya saya lebih mahir dalam pembuatan produk...Saya juga berhasrat utk mencipta produk dan resepi baru..Kalau ada duit lebih saya akan membuka kedai utk pemprosesan nnti..Itupn kalau ada rezekilh Insyaallah...

Saya harap kwn2 saya berjaya dalam hidup dan menjadi anak yang soleh dan solehah..Sesiapa yang kenal dengan saya, saya memohon maaf kalau saya ada membuat salah gan kwn2 saya..Saya harap korang happy dan ceria selalu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan